Nakup nad 40€ poštnina brezplačna!
Nakup nad 40€ poštnina brezplačna!

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani

Splošni pogoji spletne prodajalne VitaSense.si v lasti podjetja VitaSense d.o.o., so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju

VitaSense d.o.o.
Novi trg 22
3000 Celje

IBAN SI56 6100 0002 5564 115 (DH, d.d.)
Matična številka: 8835039000
ID za DDV: SI15371484 (zavezanec za plačilo DDV)
Srg 2021/9762 z dne 22.03.2021, Okrožno sodišče Celje

S spletno trgovino VitaSense.si (v nadaljevanju »VitaSense.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje VitaSense d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Za ogled spletne strani in/ali naročilo izdelkov registracija ali prijava nista potrebni. Uporabnik lahko naročilo opravi kot gost ali kot registriran uporabnik. Za olajšanje nakupa je možna tudi registracija. Registracija ali prijava poteka z uporabniškim imenom (veljavnim e-mail naslovom) in geslom. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje VitaSense.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
f) jasno in nedvoumno določene cene, ki že vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov dostave (prevoza);
g) način plačila in dostave;
h) časovno veljavnost ponudbe;
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko elektronske pošte ali SMS sporočila, v kolikor uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
- pošiljatelj bo jasno razviden;
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne;
- prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Obveščanje, e-sporočila
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

Ponudba izdelkov

Izdelki na VitaSense.si so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na info@vitasense.si. V primeru, da izdelkov ni na zalogi, je to jasno razvidno na spletnem mestu (izdelka ni mogoče dodati v košarico), pri čemer si pridržujemo pravico do človeške ali računalniške napake, o čemer bo ponudnik uporabnika / potrošnika obvestil po prejetem naročilu.

Postopek nakupa na vitasense.si

Naročanje preko spleta poteka 24 ur na dan, vse dni v letu, razen v primeru nedostopnosti spletne strani. Uporabnik v spletni trgovini po artiklih išče s pomočjo menijev, ki jih najde na strani trgovina, v levem in padajočem meniju, oziroma lista po straneh in podstraneh.

Za prikaz podrobnejših informacij o posameznem izdelku je potrebno klikniti na izbrani izdelek.

Ko uporabnik sprejme odločitev za nakup, klikne gumb "Dodaj v košarico", s čimer se artikel doda v nakupovalno košarico spletne trgovine.

Po koncu nakupovanja uporabnik lahko pregleda naročilo, lahko vpiše opombo ob naročilu ali spremeni količino naročenih artiklov (artikel doda ali izbriše).

Uporabnik lahko, če ima kodo za popust, to kodo vnese v košarici, okno »koda kupona«, nato mora klikniti "unovči kupon", da se koda za popust uveljavi.

Uporabnik mora pred oddajo naročila vnesti zahtevane podatke, ki so navedeni v spodnjem členu splošnih pogojev.
Ko je naročilo pripravljeno za oddajo, uporabnik klikne gumb "kupite sedaj".

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo o naročilu oziroma nakupu po elektronski pošti. V njem je navedeno blago in količine, ki jih je kupec naročil ter cena. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca.

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.
Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Pogoj za nakup je polnoletnost kupca.

Kupoprodajna pogodba se sklepa samo v slovenskem jeziku.

Prodajalec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov ali obveščanja o spremenjenem datumu dostave blaga. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko prodajalec enostransko odstopi od prodajne pogodbe, s pisno izjavo, poslano kupcu na elektronski naslov, ki ga je ta navedel ob naročilu.

V primeru, da naročenega blaga ni mogoče dobaviti zaradi razloga, ki ni odvisen od prodajalca (pomankanje blaga pri dobavitelju) prodajalec o tem nemudoma obvesti potrošnika in se z njim alternativno dogovori o vračilu kupnine, novem datumu dobave naročenega blaga ali naročilu drugega blaga.

Naročila so veljavna le v primeru izvršitve preko spletne trgovine, registracija v spletni trgovini ni pogoj za oddajo naročila. Tudi v primeru telefonskega naročila se ustvari naročilo preko spletne strani, le da v tem primeru ponudnik ustvari naročilo na podlagi telefonskega pogovora in po predhodnem telefonskem potrdilu potrošnika. Tudi ta naročila so obojestransko obvezujoča.

Potrebni podatki za prejem naročenih izdelkov

Naročnik oziroma kupec je dolžan v obrazec vnesti svoje, resnične podatke, pri čemer mora vnesti pravilne podatke v vsa polja, označena z zvezdico. V primeru, da ponudnik ugotovi, da podatki niso resnični, izdelkov ni dolžan poslati. Po prejetem naročilu ponudnik lahko kupca pokliče, preveri telefonsko številko, podatke ter vsebino naročila. V primeru, da kupec odda napačno telefonsko številko in ga zato ni mogoče kontaktirati, se naročilo avtomatično zavrne in prekliče. Enako velja, če kupec / naročnik odda naročilo brez telefonske številke, brez naslova, z napačnim e-mail naslovom ali imenom.

Načini plačila

Kupci lahko izdelke plačajo:
- S kreditno ali debetno kartico. Za varna plačila uporabljamo sistem Stripe, spletna stran je varovana s SSL certifikatom.
- Po povzetju z gotovino (ali plačilno kartico), kjer dostavo vrši kurirska služba GLS Slovenija.
- Z nakazilom na račun ponudnika preko UPN obrazca. Podatke za plačilo ob oddaji naročila kupec prejme na email naslov.

Poštnina

Če znesek naročila znaša 40EUR (z DDV) ali več, vam poštnino plača spletna trgovina Vitasense.si, v nasprotnem primeru pa stroške poštnine krije kupec. Ti so fiksni in znašajo 3,90 EUR (z DDV) na pošiljko. Razen v primerih, ko je to eksplicitno navedeno (na primer posamezni izdelki z brezplačno poštnino ali posamezne akcije z brezplačno poštnino).

Opozorilo: GLS-ov partnerji OMV, PETROL, BigBang v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunava storitev vročanja paketa (0,45€), v primeru odkupnine še dodatnih 1,05€ za storitev obdelave odkupnine. Preusmeritev in prevzem paketa na Paketomat-u je brez dodatnih stroškov.

Pogoji, stroški pakiranja in dostave veljajo za naročila in dostavo znotraj Republike Slovenije.

Opozorilo: Naročilo se smatra kot veljavna kupoprodajna pogodba, ki je v e-obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme predračun (povzetek naročila z vsemi podatki) na vpisan elektronski naslov. Ponudnik si pridržuje pravico, da v kolikor kupec v enem primeru naročila po povzetju paketa ni prevzel in je bil vrnjen ponudniku, v prihodnjem naročilu pred pošiljanjem izdelkov od kupca zahteva plačilo po predračunu. Ponudnik ima pravico tudi zavrniti poslovanje s kupci, ki v preteklosti niso prevzeli poslanega paketa, temveč se je paket na ponudnikove stroške vrnil k ponudniku.

Cene

Vse cene v spletni trgovini vitasense.si so v evrih, vključujejo DDV in veljajo od 01.10.2021. Cene so nepreklicne in veljajo na dan in uro potrditve naročila. Cene lahko naročnik spreminja brez predhodnega obvestila. Roki veljavnosti akcijskih ponudb veljajo do navedenega datuma oziroma do preklica, oziroma razprodaje zalog. Popusti in akcije se med seboj ne seštevajo. Razen če je to eksplicitno navedeno. Celotna ponudba velja do preklica. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga.

Dostava izdelkov in rok dobave

Spletna trgovina vitasense.si se zavezuje, da bo naročene izdelke poslala v najkrajšem možnem času. Naročila vseh izdelkov do 13.00 ure, bodo odposlana še isti dan ali najkasneje naslednji delovni dan. Če določenega izdelka ni na zalogi in bo zato dobava daljša od treh delovnih dni, vas bomo o tem obvestili preko telefona ali elektronske pošte, zato vas prosimo, da ob prijavi v spletno trgovino vitasense.si natančno vpišete svoje podatke. Izdelke, naročene v spletni trgovini vitasense.si dostavlja kurirska služba GLS.

Prevzem izdelkov

Kupec je dolžan naročeno blago ob prevzemu kakovostno in količinsko pregledati ter na spremni dokument poleg podpisa zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu, ki jih lahko uveljavlja v postopku reklamacije ali jamstva za napake.

Račun, davčna blagajna

Prodajalec uporabniku dostavi originalen račun (v papirnati obliki) skupaj z dostavo paketa. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost svojih podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti podatkov na izdanih računih prodajalec ne bo mogel upoštevati.

Če želi uporabnik račun na podjetje, lahko ob naročilu v prostor za opombe oziroma po zaključenem naročilu na info@vitasense.si sporoči naziv podjetja in davčno številko.

Od 04.10.2021 za potrjevanje računov uporabljamo davčno blagajno.

Pravica do odstopa od kupoprodajne pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@vitasense.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec lahko vrne prejeto blago v originalnem stanju, nepoškodovano in neodprto, na naslov VitaSense d.o.o., Novi trg 22, 3000 Celje, kar se smatra za odstop od pogodbe. V kolikor kupec ponudniku sporoči, da namerava odstopiti od nakupa in blago vrniti, ima na voljo 14 dni časa, da blago pošlje nazaj k ponudniku. Strošek pošiljanja blaga v vračilo ostane na strani kupca. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, denar pa nakažemo na transakcijski račun kupca v 30-ih dneh od prejema vrnjenega blaga. Ob vračilu izdelkov se povrne kupnina izdelkov brez stroškov vračanja blaga ponudniku.

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Kupec je obvezan, da v 14-ih dneh po prejemu blaga na elektronski naslov info@vitasense.si sporoči, da namerava blago vrniti, v nasprotnem primeru vračila ne bomo sprejeli in denarja ne moremo povrniti.

Opozorilo: Neobstoj pravice do odstopa od pogodbe po 43.č členu o ZVPot (8. tč. 1. odst. 43b. čl. ZVPot): Med izjemami so na primer hitro pokvarljivo blago, blago, izdelano po natančnih navodilih potrošnika, zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat, in druge izjeme, navedene v 5. odstavku 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov. Kozmetika (kreme, serumi, toniki in ostali kozmetični izdelki v spletni trgovini) sodi med izjeme po 43.a členu ZVPot kot blago, namenjeno vsakodnevni porabi, zato odprtih izdelkov, izdelkov s strgano ali odstranjeno zaščitno folijo ali embalažo ni mogoče vrniti.

Jamstvo za stvarne napake

Napaka je stvarna, kadar:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem, modelom ali sliko, razen če je bil vzorec, model ali slika prikazan le simbolično.
Kupec je dolžan pri prevzemu blaga pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe blaga je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljavca. Kupec je dolžan skupaj z dostavljavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in blaga. Kupec je dolžan poškodovan izdelek prevzeti in ga, v primeru uveljavljanja jamstva za napake, skupaj z uradnim zapisnikom poslati prodajalcu.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita na e-naslov info@vitasense.si. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.

Pritožbe in spori

Ponudnik in kupec se strinjata, da bosta morebitne spore reševala med seboj z razumevanjem, spoštovanjem in veliko mero potrpežljivosti. V primeru reklamacij, pritožb ali opomb, je kupec zavezan najprej svoje pritožbe pisno nasloviti na ponudnika preko elektronske pošte na info@vitasense.si. Vse reklamacije se obravnavajo zaupno. Ponudnik pa se bo potrudil, da bo vse spore reševal razumsko in v prid kupcu. Po prejemu pritožbe bo ponudnik v najkrajšem možnem času kupca obvestil o prejemu reklamacije ali pritožbe ter mu sporočil kako dolgo bo trajal postopek reševanja. Kupec in ponudnik zavezujeta, da bosta morebitne spore reševala sporazumno, če pa to ne bi bilo možno, pa pri pristojnem sodišču.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. VitaSense d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Avtorske pravice

Spletna trgovina je v lasti podjetja VitaSense d.o.o.. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje informacij s spletnih strani dovoljeno samo po predhodni pisni odobritvi lastnika.

Vaša pisma, vprašanja in komentarji

Strinjate se, da s pošiljanjem vprašanj podjetju VitaSense d.o.o. bodisi pisno ali po elektronski pošti, dajete podjetju Vitasense d.o.o. brez stroškov, trajno, nepreklicno, neizključno, univerzalno pravico in dovoljenje za uporabo povezav, uporabo, razmnoževanje, prenos, spreminjanje, prilagajanje, objavljanje, prikazovanje, distribuiranje, prevajanje in podlicenciranje takšnega materiala (v celoti ali delno) in/ali vključevanje takšnega materiala v druga dela v kakršni koli obliki, medije ali tehnologije, znano ali kasneje razvite za celotno obdobje kakršnih koli avtorskih pravic, ki bi lahko obstajale za tak material. Nadalje, s predložitvijo vsebine Vitasense d.o.o., jamčite, da imate pooblastila za odobritev takih pravic in da vsebina, ki ste jo predložili, ne bo kršila nobenih pravic katere koli tretje osebe, vključno vendar ne omejeno na avtorske pravice, blagovne znamke in pravice do zasebnosti.

Razno

Vsi izdelki v spletni trgovini so proizvedeni v skladu z vsemi EU standardi in regulativami v Evropski uniji. Za težave z izdelki, napačno uporabo ali napačno izbiro izdelka odgovarja kupec sam. Ponudnik ne prevzema pravne ali moralne odgovornosti, ki bi izhajala iz nepravilne, neprimerne ali ne predpisane uporabe izdelkov. Ob trenutku nakupa kupec prevzema vso odgovornost zase in za svojo kožo in vse, kar bi lahko bilo povezano z uporabo izdelka. Sestavine so raziskane in nenevarne, označene in uporabljene v skladu s pravili, regulativami in standardi Evropske unije, a kljub temu svetujemo, da vsak nov izdelek preverite tako, da ga najprej nanesete na manjši predel kože na notranji strani podlahti, da ne bi izzval alergične reakcije.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe Pogojev brez predhodnega obvestila. Vsakršna sprememba ali dopolnitev teh Pogojev je veljavna le v pisni obliki.

Zadnja sprememba splošnih pogojev: 05.10.2021.

AKCIJE in AKCIJSKE KODE

Ponudnik lahko občasno svojim kupcem preko e-mail sporočil ali aktivnosti na socialnih omrežjih izda posebne promocijske kode, ki prinašajo darila ob nakupu ali popust ob nakupu na vse izdelke ali posamezni izdelek. Vse akcijske kode so časovno omejene in po izteku zapadejo. Prav tako velja, da lahko en kupec ob enem nakupu izkoristi le eno akcijsko kodo, kode med seboj niso združljive in jih ni mogoče zamenjati za kaj drugega (npr. popust na drug izdelek, brezplačno poštnino …). Kode, ki prinašajo odstotkovne popuste na izdelke ali celoten nakup, se nanašajo le na izdelke in se ne upoštevajo pri izračunu poštnine ali pakiranja. Razen če ni izrecno drugače zapisano, lahko eno kodo za popust kupec uporabi le enkrat.

Zadnje akcije:
Od 04.10.2021 do 31.10.2021 - Otvoritvena akcija 15%
Popust velja kot odstotek na vse proizvode (tudi na izdelke v akciji). Brezplačna poštnina (nad 40€ z DDV) velja za neto znesek (znesek s popustom mora biti vsaj 40,01 € z DDV).
Vsak mesec - Mesečne akcije
Znižana cena proizvoda je jasno označena v vrednosti.

PRAVILNIK AKTUALNE NAGRADNE IGRE

...

BEAUTY JAR

BEAUTY JAR je pozitivna in naravna kozmetika, ustvarjena, da osreči ljudi. Narejena je ročno v zeleni Latviji iz najboljših in skrbno izbranih sestavin. Na kratko bi jo lahko opisali kot: naravna, ustvarjalna, sočna in prijazna.

Naravne sestavine

Izdelki so narejeni iz 90% naravnih sestavin, brez SLS, parabenov in ostalih stvari, ki jih ne želite dati na svojo kožo.

Ročno narejena

Velik plus ročne proizvodnje je kontrola na vseh stopnjah in kvaliteta skrbno izbranih sestavin.

Prijazna živalim

Kozmetika se nikoli ne testira na živalih! Prav tako je večina izdelkov primernih za vegane.

NARAVI PRIJAZNA

Prizadevanje k zmanjševanju ogljičnega odtisa, ker se za proizvodnjo ne uporabljajo večji stroji z veliko porabo energije. Surovine so iz Evrope, zato je logistična pot krajša. Vsa embalaža je primerna za recikliranje.

IZBRANE AROME IN DIŠAVE

Sočna, okusna in dišeča aroma je točno to, kar definira vse izdelke. Posebna odišavljenost je osnovna značilnost vseh naših izdelkov in predstavlja način neposredne komunikacije s kupci in izboljšanje njihovega razpoloženja.

KREATIVNOST

Naravno ni nujno dolgočasno! Vsak izdelek ima kakovostno sestavo in svoje izvirno navihano ime, kar na ustnice prikliče iskren nasmeh. Pozornost pritegne tudi neklasična črna embalaža v lončkih, enostavna za uporabo.
Copyright 
2024
 © 
Vitasense
Izdelava: 
Nika-Agency
checkmark-circle